Tahun baru ? Tak percaya akuhh =.=

Assalamualaikum , huyy . Pebuad ? Sihat ? Atoto , cian nye yang tak sihat tuhh .Meyh sini aku suap kan ubat . Dah sihat ? Meyh sini dengar cerite akuhh . Haha . Weyhh ! Aku tak percaya dah nak masuk tahun baru ? Serious !  Haha . Tak sangke aku masuk 14 tahun --' . Tak bersedia weyhh ! Haha . Macam kejapp jehh 13 tahun yang aku lalui nihh . Tak sangke ! Haha , kenangan selame setahun (2011) . Macam singkat jehh .
So , tahun baru mesti azam pun baru kann . Haa ! Azam akuu _______________________ haha . Aku tak nak bagi tahu sekarang . Tunggu masuk tahun 2012 baru aku cakapp . Haha . Lepas ni memang susah lahh nak jumpa pakwe kesayangan aku tuhh . Selalu nya kiteorang jumpa kadd sekolahh . Tapi , dye dah tamat kann sekolah pada tahun 2011 :) . Hm , kenangan bersama dia dekadd sekolah tuhh takkan aku lupa :) .
Iloveyouimissyoumoredamnfuckingmuch ! Kbyee . Sorry kali ni entry agak sikit . Takde idea kodd pepetang nihh . Hehe . Kbye . Assalamualaikum :)