Ibu bapa dan adik beradik :)

Assalamualaikum , heyy . Dah lama tak updated blog . Readers semua sihat ? Hm . Ok , hari ni aku nak story pasal Ibu bapa dan adik beradik . Kita selalu fikir apa yang kita buat semua nya betul kan , tapi bila ditegur oleh ibu atau bapa , kita rasa diaorang yang salah . Haha , sebenar nya apa yang ditegur oleh mereka tu betul . Kita yang salah . Satu hari tu , aku tak dapat terima apa yang ditegur oleh ibu aku . Dia marah aku sebab tak angkat kain baju yang dah kering , masa tu hujan . Masalah nya , tima hujan turun tu aku tengah mandi , tetiba je hujan . Tak sempat aku angkat baju tu . Mak aku tak faham keadaan . Masa tu aku dah tak tahu nak fikir apa , aku bagi jawapan kat mak aku , mak aku lawan balik . Akhir nya , aku mengalah . Aku terus beredar dan pergi bilik sebelah . Masa tu aku hanya mampu menangis je lah kan . Lepas tu mak aku masuk kedalam bilik dan nasihat kan aku . Aku bukan nya apa , mak aku cakap kita adik beradik mesti lah saling tolng menolong . Masa tu semua abang abang aku keluar , tak da satu pun kat rumah . Yang ade aku sorang je lah kan . Tak kan semua kerja rumah nak aku buat . Yelahh , tahu aku perempuan , tapi tak boleh ke tolong menolong . Mak aku marah aku sorang jehh . Tu yang buat aku melalak . Tapi aku sedar . Memang betul cakap mak aku , aku perempuan . So aku tak boleh nak berkira lahh kan . Time tu lahh aku sedar , apa yang diperkata kan oleh mak aku memang betul . Selama ni kena bebel dengan mak aku takda ar sampai nak menangis bagai ann . Tapi kali ni aku menangis sebab aku rasa macam apa yang aku buat tak dihargai , malah sebalik nya . Ibu bapa lah tempat kita mengadu , tempat kita manja , tempat kita bergembira dan sebagai nya . Kita rasa diri kita macam di Control lahh konon nya , memang betul kita di Control , tapi ibu bapa buat begitu bersebab . Dia nak kita jadi manusia , yang betul betul manusia . Dia taknak kita jadi binatang yang tak berakal . Dia hantar kita ke sekolah supaya kita menimba ilmu pengetahuan . Tapi kita bagi berbagai alasan supaya tak pergi sekolah . Betul ark ? Tak semua lahh kan . Hari tu , aku tengok video , cerita dekat tv dan youtube pasal parents . Ya Allah time tu memang meleler lahh air mata aku kann . Aku tak sanggup kehilangan diaorang . Aku sayang diaorang sesangat .
 Hehe , comel kan . Haa , ni cartoon jeh :) . Sayangi lahh ibu bapa anda :D                                                
Adik beradik yang kita punyai sekarang nihh , even dia buat kita sakit hati , dia tetap abang , kakak dan adik kita . Jika tiada mereka , tiada siapa yang membuat kita gembira , sakit hati , marah dan sebagai nya . Kita akan rasa kesunyian yang teramat . Aku ada 3 abang dan aku sangat sayang dekat mereka . Sebab mereka yang terbaik untuk aku . Sayangi lahh abang , adik dan kakak korang semua . :D
                                          Erkk , ni cartoon Jonas Brothers . Comel jehh . Haha .
Aku sayang sangat sangat dekat family aku , walaupun selalu bergaduh :) . Tapi , aku bahagia , kerana family aku tak berpecah belah . Kbye readers . Thankies baca . Assalamualaikum :)