Friendship or Relationship ?

Assalamualaikum , heyy . Pe khabar ? Sihat ? Alolorh , kesian dia penadd sekolah yee ? Haha , sama lah kita yee . Okay , sekarang ni kita balik pada tajuk . Nak tahu kenapa aku tulis macam tu ? Haa , cengini cerita nya . Ada lah segelintir member aku nihh gaduh di sebab kan seorang lelaki . Bukan salah dia nihh , dia cuma na bagitahu perempuan tuh yang lelaki dia tuh nak kena kan dia . Tapi , masalah nya perempuan tuh tak nak dengar cakap dia . Dia lebih percaya kan jantan dia jehh . Awak , dengar sini nasihat kitee , boyfie bukan nya sampai dunia akhirat . Member yang sampai dunia akhirat . InsyaAllah lah . Selalu nya , if kita ada masalah mesti kita cari member kann . Ada kita cari boyfie ? Takde kan . Haa ! Time susah , cari member . Time senang cari pakwe . Aku bukan nya apa , aku pun ada pakwe . Susah senang bersama taw . Haa ! Apa kena mengena ? Haha . Takde kena mengena pun . Saje je . Tapi , kita takde lahh nak gaduh dengan member disebab kan seorang lelaki . Memang salah kau pun . Kau dah tahu perangai lelaki tuhh macam sial ! Kau masih nak couple dengan dia gakk . Apesal ekk ? Aku tak faham lahh dengan kau nihh . Haihh ! Disebab kann pergaduhan macam nihh , dah jadi pecah belah geng kita . Haihh ! Aku pening lahh macam nihh . Jangan lahh gaduh gaduh lagi . Tak kesian kee kadd kiteorang yang jadi orang tengah nihh ? Dah lahh . Cakap pun tak guna . Pandai pandai lahh bawa diri ehh . Kbye , Assalamualaikum . ILoveyou readers :)