kem 1 murid 1 sukan

Assalamualaikum , hee . buadd apa ? pada 10 Oktober 2011 . Eira (aku ) , Ain , Faris and Syahmi pergi ke kem 1 Murid 1 Sukan . best gila . haha . masa pendaftaran , aku tak perasan ada budak sekolah lama dekat situ . nak tahu siapa ? kalau kau tak nak tahu pun aku nak tulis gak . =P . haha .  aku terserempak dengan Hafizh Iman . hee . aku tak perasan dia sebenar nya , dia yang tegur aku . aku senyum je lah dekat dia =) . haha . kemudian , kita orang dengar lah apa komanden tu membebel . dia dah habis membebel . kemudian , dia suruh pergi solat asar . kemudian , kami pun letak barang dalam dorm . macam budak asrama jehh . haha . kelakar wehh . tapi best gila . then dah habis buat semua tu dia suruh pergi minum petang , then balik dorm masing-2 tokk mandi + siap-2 . dah siap-2 kita orang pergi surau tokk solat maghrib . lepas solat dengar ustaz ceramah kemudian solat isyak . lepas solat isyak , semua masuk dalam dewan , kita orang ada ice breaking ( lol ) . hee . macam-2 buat . menari lahh , apa lahh . tapi kann kita orang ada buat lagu sendiri . lagu yang berkenaan dengan sukan lahh . haha . kita orang bedal jehh apa yang ada dalam kepala otakk . dalam pukul 11 lebih pergi ke dewan makan tokk minum malam , then balik dorm . masing-2 tidur . Eira (aku) , Ain , Afie , Aecha , Putry tidur lambat sikit , sebab susah nak tidur . aku tidur awal sebab tak de sapa-2 nak layan aku . Ain melayan perasaan dia , sampai aku panggil pun tak dengar ==' . geram lakk aku . aku bosan gilaa babeng . terus tidur . pukul 4.50 pagi kena bangun tokk siap-2 mandi then pergi surau , solat dengar ceramah . aku ? tidur masa ustaz bagi ceramah . haha . tak boleh blah . then Ain lakk tidur . haha . masa nak solat aku kejut kan Ain . then pergi bersenam + aerobic . kelakar gila masa aerobic . entah apa-2 jehh . lepas buat aerobic , pergi ke dewan makan tokk sarapan . lepas sarapan pergi ke padang masing-2 .  yang perempuan padang at atas . yang lelaki dekat padang bawah . kita orang punya game pertama main baskettball . best jugakk . group kita orang menang . haha . then hujan . fessi belum berhenti kan game . kita orang pun bedal je lahh main . haha . then hujan agak lebat , kita orang pun stop kan game . then pergi ke dewan . sejukk gilaa siakk dalam dewan . ada ke patut dia orang bukak air-cond ? adushh ! sejukk gilaa . then dengar lahh apa yang dia bebel . ada yang tidur . termasuk aku . hehe . dah habis ceramah , kita orang pun keluar pergi solat then makan tengah hari . lepas tu pergi balik ke padang . game ke dua kita orang main bola tampar . best gilee . haha . then dah habis main , tukar padang . kita orang main netball and main hoki . netball menang . hoki kalah . haha . then pergi dewan makan , makan , balik dorm . mandi , solat . then pergi dewan ada ceramah pasal pengurusan kelab , then masuk dorm . ohh yee , lupa nak cerita , lepas makan malam , kita orang balik dorm , then budak-2 semua cari fone masing-2 . tengok-2 beg semua kena punggah . budak-2 ingat fone kena curi . last-2 komanden yang ambil . jahat betul . then kejut 12 tengah malam . konon nya dah jumpa fone kita orang . wekk =P . menipuu ! sepakk jugakk kangg si komanden tuhh . esok pagi macam biasa . bagun , mandi , siap-2 pegi solat , then senaman pagi + aerobic then sarapan . lepas tuh pengurusan kelab frasa ke-2 . then penutup kem . perghh ! penadd gilaa duduk dalam dewann . sakit pinggang akuhh . k sampai sini je lahh . kbhaii . salam . loveyou readers ♥ . thanks read my blogger yang tak best nihh ♥ =)