best dapat kawan macam kau . sukee sangat

assalamualaikum , apa khabar ? baik kann ? hehe . so . nampak tajukk kat atas tu ?
itu khas untukk orang yang kawan dengan aku , bukan yang baik lahh . tapi yang buat taikk dengan aku . selama ni , aku percaya kat kau . cehh ! kata satu geng tak nak rahsia-2 . tapi kau mesti nak cerita dekat *** kann . aku ni siapa ekk ? ohh , kau pandai cakap orang lain suka brain wash , tapi kau ? kau tak sedar kee diri kau ? kau pun suka brain wash orang . wahh ! sedapp nya kau mengata orang kann . aku dah muak dengan perangai kau yang menjadi-2 . aku harap sangat kau berubah doe . aku nak kann kau yang lama . ehh , sebenar nya siapa yang berubah ? kau atau aku ? aku dah penat dengan semua ni . kau keluar pakai tudung pun tak guna , sedangkan perangai kau macam . yee . aku mengaku aku pun tak perfect , tapi aku tak de sampai nak keluar kelas semata-mata nak ........ aku malas lahh nak cakap . buatt aku sakit hati jehh . lepas tu gaduh dengan DIA , menangis , melalak macam apaa jehh . kau tak malu kee . heyy . wake up lahh bhaii . tak kan sebab lelaki kau macam ni ? kau ni . haihh . pening kepala aku fikir pasal kau . yee . walaupun kitaa member dah lamaa . tak semesti nya hubungan kitaa takkan putus . ingat lahh weyhh . if kitaa macam ni , sampai bilaa-2 pun kitaa takkan okay . kau tahu kan aku ni jenis berdendam . jangan sampai satu masa nanti jadi apa-2 kat kau , aku kerja kan . tuu je pesan aku . 
okayy lahh readers . hope you all enjoy aku meluah kann perasaan benci aku ni , hehe . GTG . kbhaii . assalamualaikum ♥ .