single back !

hello , macam biasa la , ada je yang tak kena , hmm . korang punye perhubungan bukan macam perhubungan aku , ada je orang kacau , masa hari sabtu lepas , aku date la dengan pakwe kesayangan aku tu , lepas dating , aku pun siap-2 la nak pergi pasar malam , then , lepas pergi pasar malam , aku pun balik la kejapp , nak ambil kamera untuk snap pic masa BBQ , then , sampai je dekat sekolah , aku pun snap la gambar-2 dieorang kann , then , member aku pun datang , die panggil aku , die cakap la , kalau akak bagitahu ni , adik jangan sedih tau . die cakap , ex-couple aku tu suka dekat orang lain , die cakap , ex-couple aku tuhh couple dengan aku sebab nak top-up je , aku rasa sedih gila , aku pergi belakang makmal komputer , aku terus melalak , member aku cakap , dah la tuh , sebenar nya aku tak nak bagitahu kau pasal benda ni , aku takut kau sedih , tapi aku kena cakap juga sebab makin lama aku terus kann , melayang la duit aku , masa dieorang happy tu , aku sedih , sampai la member-2 , kakak-2 senior 'n' abang-2 angkat aku tahu , then dieorang cakap , tak pe la , biar kan je , kita datang malam ni untuk enjoy , aku pun buat-2 la happy depan dieorang , nasib baik ada dieorang tu , kalau tak , makin sedih la aku . keesokan hari nya , pada pukul 7 malam , aku putus dengan pakwe kesayangan aku tuhh , now im single back ! !
that all my story .