rindu dekadd kawan kawan 2 :)

assalamualaikum , huyy . pebuadd ? sihat ? tk sihat ? kesiann kau . g makan ubat sanee ! jangan bantah cakap akuhh ehh . haha . melewe sudah aku ni . keyh , balik pade tajuk . aku rindu sesangat dengan member member akuh yang dekadd sekolah menengah tu . :( . bilee nak meet korang nihh ? rindu sesangat mase kitee bergurau dekadd sekolah kann . main baling baling beg , kejar kejar , dating dengan pakwe (yang dating dengan pakwe tuhh bukan aku) , jejalan sesame , kacau budak dalam kelas , memekak sane sini dan cari pasal dengan capital A I . haha . rindu sangat semua tuhh . hmm , bilee nak meet yee ? ayienz , shirahh , nick , eny , nurin , elya , syafiq , imal dan hazirah :) rindu korang ! . bilee nak gaduh lagi ? bile nak cari pasal lagi ? bilee nak main baling baling beg lagi ? aduyy ! tapi yang paling aku rindu ialah , mesti lha superhero akuhh ! haha .









okee ! aku miss gilee dekadd bebudak nyh semuaa ! even korang menyakit kann hati aku kekadang , tapi ak tahu , tu semua cumee gurauan kann sayangg sayangg akuhh ! brr --' .
kbye . assalamualaikum . iloveyouimissyoumoredamnfuckingmuch lol ! hee . thanks read all readers ♥ .