sedih sangat sangat .

assalamualaikum . HEE .  heyy reader , dah lame tak updated blogger . tak de cerite lahh . kali ni aku dapat cerite sebab aku sendiri yang merase kann benda ni . memang sedihh lahh . ni semua punca dari aku , aku tahu yang aku sayang die , tapi aku boleh pulakk tolong jantan lain , and aku tak cakap at die , so sekarang ni die dah salah sangke and sekarang ni die dah tak percaye kadd aku lagi . aku sayangg die sangat-2 . walaupund aku menaruh harapan tinngi at die tapi maseh ade orang yang menaruh harapan at die lebih tinggi dari aku , aku tak nak kehilangan die . aku sayang die sangat-2 , tapi ade orang lebih sayang die dari aku , tak kan aku nak halang ? walaupund dalam hati cakap ' never let him go ' tapi , nak buad macam mane kann , orang laen lebih perlukan die lebih dari aku , aku terpakse terime . and aku dengar cerita die pund maseh menaruh harapnn dekadd salah seorang ex-girl die . aku tak boleh buadd pape . hanye mampu berdoa supaya hati die terbuka tok maaf kann aku , walaupund aku tak dapadd bersame die sebagai couple , sebagai memb pund jadi lahh . aku hanye nak rapat dengan die , tapi boleh kew ? aku hanye sayang die sorang jehh , aku nak die . tapi aku rase segale usaha aku selama ni agak sia-2 , sebab die pund dah tak layan aku , aku minta tolong membe aku and membe die tok wat aku rapat ngan die balek , tapi tak jugakk . aku text tak reply , IM kadd facebook tak layan . maybe hati die dah tak boleh terime aku lagi . aku redha je lahh . key lahh reader , byebye . assalamualaikum .