thanks kawan !

assalamualaikum ! 
hoyy ! haha , ayat aku asyik hoyy je . kurang sopann kann kawan kawan . haha .
aku nak cerite pasal tahun lepas lahh . mase aku berade di darjah enam iaitu alam rendah lagii . hehe . 
pade satu hari , cehh ! macam nak bercerite atas pentas pulakk , haha . macam ni , mase awal tahun dulu , aku ni boleh tahan arr jahad nye . then membe aku kurang senang dengan akuhh , diorang buad plan . nak tahu tak ape plan nye ? plan nye ialah . cakap dekadd semua darjah 6 too tak payah kawan dengan aku . kejamm kann . tapi aku sabar je dengan perangai diorang . aku tak nak ade musuh2 ni . then perangai aku berubah sedikit demi sedikit and aku berubah jadi baik sikedd ! sikedd jea taw ! diorang pun berbaik ngan aku . lepas too , ade lahh satu mamat ni suka kat aku , tapi aku tak layan . sebab salah seorang dalam geng aku . suka kat die . then , aku tak terime pun mase die minta couple . aku buat dang je , yang minah sorang ni tibe2 jeqq tak puas hati ngan aku . geramm lakk aku . kau nak sangat jantan too kan , amek lahh ,. tak heran dhoe ! then lame2 bebaik balikk . tapi ngan minah too tak sangat lahh . di pendek kann cerita , aku dengan budak2 darjah enam semua dah bebaik . thanks kepade kawan kawan yang telah menyedar kann saye ! sye hargai sangat sangat ! walaupund perbuatan anda menyaket kan hati saye . =))